سید یاسر حکیمی

حسین سرباز ره دین بود عاقبت حق طلبی این بود

سید یاسر حکیمی

حسین سرباز ره دین بود عاقبت حق طلبی این بود

سید یاسر حکیمی
بایگانی

مادر داعش

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۵۷ ق.ظ

✍️✍️✍️وقتی مادر داعش هنوز می زید و می زاید
جلوه خشن و اسلام ترسانه آمریکا چیزی نیست جز طالبان و القاعده و داعش و فردا درنده دیگری که هنوز در رحم ناپاک ایالات متحده است و هنوز به دنیا نیامده.
چهره دلفریب و خوش خط خال آن در اباحه گری اسلامی است که بهائیت و روشنفکری و کرسی های درسی دانشگاهی آن است که برای مکتب لیبرالیسم کارسازی و کادرسازی می کند.
به هر حال تا این رحم زاینده درندگان و وحوش چه از نوع تیغی و کراواتی در روشنفکران غرب زده و چه نوع ریشی و عمامه ای در طالبان و داعش از بین نرود هر روز قصه ای و داستانی است.
نوع جدیدی از این درندگی که متاسفانه در جمهوری اسلامی نشو و نما یافته یقه های بسته و چهره های به ظاهر متدینی است که در سازمان های اقتصادی کشور در بخش مالی ماله کش مروج بانکداری ربوی ، در سیاست گزاری های اقتصادی مروج تعدیل و فشار به مردم برای رونق نظام سرمایه داری و در بخش فرهنگ مروج اباحه گری هستند تا مردم را بتوانند با مشغولیت به شهوات از حق طلبی و عدالت خواهی باز دارند.
خلاصه این که عید بزرگ ما نابودی داعش نیست بلکه نابودی هر جانوری است که از رحم آمریکا و تفکر آمریکایی زاده می شود خصوصا دانشکده های اقتصاد که هیچ مکتبی غیر از مکتب نئوکلاسیک را بر نمی تابند و اجازه هیچ صدای مخالفی را در دیکتاتوری محض علمی خود نمی دهند.

۹۶/۱۰/۱۶
سید یاسر حکیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی